Класно-узагальнюючий контроль — один із найефективніших видів внутрішньошкільного контрою. Адже його завдання — не лише визначити успішність учнів, а й проаналізувати методи роботи учителів-«предметників» Класно-узагальюючий контроль є основою для ухвалення управлінських рішень задля поліпшення навчально-виховного процесу чи то в певному класі, чи й у школі загалом. Здебільшого заходи класно-узагальнюючого контролю проводять заступники директора школи.
Мета класно-узагальнюючого контролю — вивчити і проаналізувати стан навчально-виховної роботи, як-то: організованість і дисципліна на уроках активність учнів, їхній морально-психологічний стан на уроках якість підготовки до уроків (і вчителів-«предметників», і учнів) відповідність обсягу домашніх завдань установленим нормам дотримання санітарно-гігієнічних вимог під час уроку.
Коли і як проводять класно-узагальнюючий контроль Зазвичай такий вид контролю ініціюють, якщо: необхідно дослідити стан адаптації учнів 5-х та 10-х класів до навчання в основній та старшій школі виявлено суттєву відмінність рівня навчальних досягнень учнів класу з різних предметів у класі негативні прояви поведінки учнів (ігнорування, неорганізованість, низький рівень зацікавленості тощо) надходять нарікання учнів, батьків на необ’єктивність оцінювання, на негативне ставлення до учнів. Якщо проблема
Мета класно-узагальнюючого контролю — вивчити і проаналізувати стан навчально-виховної роботи, як-то: організованість і дисципліна на уроках активність учнів, їхній морально-психологічний стан на уроках якість підготовки до уроків (і вчителів-«предметників», і учнів) відповідність обсягу домашніх завдань установленим нормам дотримання санітарно-гігієнічних вимог під час уроку.
Коли і як проводять класно-узагальнюючий контроль Зазвичай такий вид контролю ініціюють, якщо: необхідно дослідити стан адаптації учнів 5-х та 10-х класів до навчання в основній та старшій школі виявлено суттєву відмінність рівня навчальних досягнень учнів класу з різних предметів у класі негативні прояви поведінки учнів (ігнорування, неорганізованість, низький рівень зацікавленості тощо) надходять нарікання учнів, батьків на необ’єктивність оцінювання, на негативне ставлення до учнів. Якщо проблема
Класно-узагальнюючий контроль триває декілька днів. Заступник директора школи здійснює такі заходи у класі, який є об’єктом дослідження: відвідує та аналізує уроки, позакласні заходи визначає якість знань учнів перевіряє учнівські щоденники та зошити проводить з учнями індивідуальні бесіди. До початку уроків Заступник директора школи з’являється у класі завчасно, до початку уроків, аби зауважити: чи своєчасно приходять учні до школи який їхній зовнішній вигляд який психологічний та емоційний стан як організоване чергування перед уроком. Протягом уроку Протягом уроку заступник директора школи може фіксувати результати спостережень у такій таблиці:
Класно-узагальнюючий контроль на перервах заступник директора школи здійснює, щоб виявити і проаналізувати особливості поведінки учнів під час відпочинку, зокрема: чи не виявляють вони агресії під час спілкування з іншими учнями чи немає у них ознак тривожності.
Загальні результати класно-узагальнюючого контролю можна оформити у вигляді таблиці:
Прізвище та ім’я учня
Українська мова. Учитель — Порошенко Р. П.
Географія. Учитель — Кравчук О. П.
Математика. Учитель — Савченко М. П.
У таблиці навпроти прізвища учня роблять примітки щодо його активності на тому чи тому уроці: символами («+», «−», «*», «!») тезисно («не готовий до уроку», «неуважний»). Здійснювати класно-узагальнюючий контроль можна за допомогою рейтингового оцінювання успішності учнів. Підсумки класно-узагальнюючого контролю За підсумками класно-узагальнюючого контролю проводять нараду, педагогічний консиліум, аби ухвалити управлінське рішення задля усунення виявлених недоліків. У ньому визначають завдання для: класного керівника учителів-«предметників» медичного працівника практичного психолога. Також складають довідку про класно-узагальнюючий контроль.
Немає коментарів:
Дописати коментар